


Vieren in (huis)stijl
Wij maakten een mooi ontwerp voor het koekblik en bedrijvenpark Medel zorgt voor de vulling.
Weer een goede co-creatie met Signin@Spieringhs!


Leren met je handen

Persoonlijk cadeau
Bij een persoonlijke prestatie hoort een persoonlijk cadeau vindt Bureau Baarda. Het behaalde certificaat van de cursisten verpakken wij met een ultieme chocoladebeleving van Friandries Atelier in een persoonlijk pakket. Een echte traktatie met 8 smaken bonbons die elkaar versterken, zoals de 8 rollen dat doen in Model Baarda. Uiteraard versterken wij het geheel nog met een passende vormgeving!



Iets te vieren?
Iets te vieren? Gastspreker bedanken? Een flesje wijn is vaak een goed idee, zeker als het in huisstijl verpakt is.
Deze geschenkverpakking maakten we voor Logistics Valley.


Moe’s
‘Goede voeding draagt heel direct bij aan de kwaliteit van leven. Vanuit die overtuiging ontwikkelde Amarant Puur Culinair smakelijke gerechten speciaal voor mensen met kauw- en slikproblemen’, aldus Marieke Lemmens-Winters. Van worstenbrood tot peperroomsaus, van volkoren sandwich tot aardbeien-peershake. Allemaal voedzaam, allemaal lekker en allemaal makkelijk eetbaar. Wij bedachten de (tekstueel aanpasbare) labels voor de verpakkingen én de naam Moe’s. Omdat eigenlijk niemand lekkerder kookt dan je eigen moe.




Meer groente, minder vlees en minder suiker
Wij zijn fan als het gaat om de horecatrends ‘meer groente, minder vlees’ en ‘minder suiker’. Henri speelt er goed op in met hun producten. Op hun stand tijdens de Horecava kon je alles ontdekken over het plantbased concept. Wij verzorgden de graphics en de verpakkingen.


Mimi’s keuze
Mimi koken & tafelen in Goirle maakt zorgvuldige keuzes als het gaat om wat er in de winkel in de schappen komt. Binnenkort breidt het assortiment uit met een bijzondere selectie producten, waarvoor we een herkenbaar label maakten. Het Mini-foldertje voor aan de verpakkingen kunnen ze bij Mimi zelf makkelijk aanpassen en printen voor het product van hun keuze, zonder dat het ten koste gaat aan de herkenbaarheid en de huisstijl. Handig!



Balletje-balletje?
Verwennerij voor beursbezoekers
Voor beursbezoekers is het soms zwaar afzien. Behalve wanneer je vermaakt wordt met goocheltrucks óf wanneer je bij een stand komt van Henri. Henri maakt een royaal assortiment koelverse maaltijden, sauzen en soepen. En dat mag je natuurlijk proeven.
Het oog wil ook wat
In de stand van Henri wordt elke bezoeker minstens getrakteerd op een smakelijk vers soepje. Al dan niet met balletjes. In lijn met de nieuwe huisstijlelementen maakten we daarvoor een passende soepbeker. Eten moet je goed smaken en je goed doen.
En eten moet goed ogen! We namen daarom de complete verpakkingslijn van Henri onder handen. De ontwerpen zijn klaar en aan de productie wordt momenteel hard gewerkt. Later meer…





