Kleine investering, groot resultaat!

Kleine investering, groot resultaat!

Lloyd’s Register | LRQA begeleidt organisaties op de weg van goed naar beter. Hoe? Door anders te kijken en in te zoomen op details. Dit vergrootglas-pakketje is niet groter dan een visitekaartje, maar zorgt voor veel impact. Alleen al tijdens het ZKN congres leverde het maar liefst 12 serieuze leads op. En luttele weken later is het eerste fikse contract getekend!
Meedenken zit in ons DNA

Meedenken zit in ons DNA

Maar liefst 20 jaar geleden werd de basis gelegd voor dat wat nu De Rooij staltechniekDe Rooij milieutechniek en De Rooij Rent is. Innovatief, verantwoordelijk, inlevend, verrassend; dat is De Rooij ten voeten uit. we voegden de 3 bedrijven én hun kwaliteiten samen in een bijzondere uitnodiging voor het jubileumfeest. Slim, met oog voor het milieu en oneindig in beweging. Het is feest!
Online en offline gaan prima samen

Online en offline gaan prima samen

Casade presenteert haar jaarverslag steeds volledig online. Een mailing per post blijkt keer op keer het effectiefste middel om dat onder de aandacht te brengen van belanghebbenden. Maar dan wel opvallend graag. We kozen voor de vorm van het logo als uitgangspunt met op elke pagina één van de punten waaraan het afgelopen jaar hard is gewerkt.
Heel Brabant bakt!

Heel Brabant bakt!

Elk voorjaar en elk najaar valt er voortaan bij zo’n 60.000 adressen in de regio rondom Goirle de huis-aan-huis-folder van Mimi koken & tafelen op de mat. Vol met tips, recepten, waardebonnen en natuurlijk de leukste en handigste producten voor het komende seizoen.
Succes gegarandeerd!
Met de producten uit de folder ben je ervan verzekerd dat je het hele jaar door iets lekkers op je mooi gedekte tafel zet. Twijfel je nog, dan helpt Mimi je persoonlijk in de winkel met het maken van de juiste keuze. Ze vertelt je ook graag over de herkomst van producten en de garanties. De tweede editie van de huis-aan-huis-folder is een succes: vrouwen, mannen en zelfs kinderen komen in de winkel met een duidelijke vraag over producten uit de folder. Natuurlijk met een van de uitgeknipte waardebonnen in de aanslag!

Zo gaan we te werk

1.

We ontwikkelden een effectief basisconcept voor de folder, in de herkenbare huisstijl van Mimi. Elke editie biedt plaats aan een vast aantal producten, aangevuld met recepten, tips, workshops en waardebonnen. En er blijft altijd nog wat ruimte beschikbaar voor iets wat extra aandacht nodig heeft.

2.

Mimi verzamelt per editie de producten die precies bij het komende seizoen passen. Vervolgens gaan wij er mee aan de slag om alles een goede plek te geven.

3.

We bepalen welke boodschap we over willen brengen, per product en voor de complete editie. We passen, we meten, we kneden, we verfijnen. Samen met Mimi werken we net zo lang met alle ingrediënten tot het precies is wat we bedoelen. En waarmee we de ontvanger van de post hopelijk keer op keer blij maken!

4.

Nog ‘even’ het drukwerk en de verspreiding regelen en ….. smakelijk!

Sterke huisstijl met ruimte voor variatie

Sterke huisstijl met ruimte voor variatie

Bomvolle jaaragenda 
Er is altijd wel wat te beleven in de winkel van Mimi koken & tafelen: workshops, professionele demo’s, proeverijen, kinderfeestjes … Met posters, flyers en online beeldmateriaal maken we elk evenement tot een herkenbaar feest. Onder andere via print, social media en e-mailings wordt het programma per onderdeel effectief onder de aandacht gebracht. De paarse huisstijl verbindt de verschillende evenementen aan Mimi’s winkel. Klanten herkennen snel de herkomst, maar zien ook in één oogopslag dat er weer iets nieuws georganiseerd wordt.
7200 koppen koffie?

7200 koppen koffie?

Als je bedrijf een indrukwekkende historie heeft van maar liefst 60 jaar, wordt het tijd de geschiedenis op te tekenen. Samen met Corné Doevendans (de derde generatie bij Doevendans Landbouwmechanisatie!) verzamelden we de meest bijzondere verhalen, opmerkelijke feiten en herkenbare foto’s. Er sloop één foutje in het eindresultaat. ‘In werkelijkheid wordt er jaarlijks nóg meer koffie gezet dan vermeldt’, reageert de koffieleverancier na ontvangst van het boekwerk. Maar ja, die weet natuurlijk niet dat niet alles opgedronken wordt…

Eigenwijze weekendliefde

Eigenwijze weekendliefde

Deseo vervaardigt de allerlekkerste dingen van chocolade. Oké. Wij zijn om. Maar wanneer je dan als chocolaterie voortaan ook speciaal brood en banket bakt, tijdelijk moeilijk bereikbaar bent én eigenwijze openingstijden hanteert, heb je wel wat uit te leggen.

Overzichtelijke boodschap
We zorgden voor een make-over van de huisstijl. Met opvallend kleurgebruik en rijke afbeeldingen. Met een helder onderschrift ‘chocolaterie | patisserie | boulangerie’ en overduidelijke openingstijden die benadrukt worden door de titel ‘lekker weekend’. Minimale informatie, maximaal resultaat. Het stoepbord houdt de zichtbaarheid van Deseo op peil, ondanks de tijdelijke wegomlegging.

De kracht van herhaling
De sterke basis kan toegepast worden waar nodig: als poster of facebook-bericht, als flyer of autobelettering, als verpakking of visitekaartje. Lekker weekend! Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.

Gas geven, winst nemen!

Gas geven, winst nemen!

De toekomst van duurzaam en economisch wegtransport ziet er rooskleurig uit. Of eigenlijk graskleurig. Rolande LNG bestormt de markt met vloeibaar aardgas (LNG) en vloeibaar biogas (LBG). ‘Helpen jullie ons gas geven in de communicatie?’, vroeg Rolande. Graag!

Rendabele kennismaking tijdens Ecomobiel 
LNG en LBG van Rolande is schoon, stil en veilig. Met alle voordelen voor de totale kilometerprijs. Samen met de vrachtwagens, de techniek en de noodzakelijke kennis heeft Rolande alle troeven in handen om transporteurs verder te helpen. Op de stand tijdens de Ecomobiel in Den Bosch introduceert Rolande haar producten en diensten onder een breed publiek. Maar hoe? Met een opvallende standwand maken we in één klap duidelijk wat de belangrijkste voordelen zijn. Geïnteresseerden krijgen de zig-zag-folder op tankpasformaat mee. Een rendabele kennismaking!