Nieuwe oogst

Nieuwe oogst

Voor biologisch akkerbouwbedrijf Van Woerden Flevo is duurzaamheid een kernbegrip. Biologische wortelen, uien en aardappelen zijn het jaar rond leverbaar. Met de komst van een nieuwe generatie is een nieuwe huisstijl een feit. Puur, authentiek, duurzaam. Een huisstijl die de ambitieuze doelstellingen ondersteunt. Met structuur en eenheid in de hutspot van verschillende logo’s en bedrijfsgegevens. Tijd voor de volgende oogst!

Sprankelend teamwork

Sprankelend teamwork

Christelijke basisschool de Rank is een sprankelende school die niet alleen bekend staat om de goede sfeer en uitstekende leerresultaten, maar ook om de verbinding tussen leerkrachten en leerlingen. Dat zie je terug in het logo en de huisstijl, en in de totstandkoming van deze uitnodiging voor de open dag. Zo werd er speciaal voor de voorkant een foto gemaakt van een eigen leerling, hielp groep 8 met het bevestigen van maar liefst 2200 ballonnen en brachten ouders de uitnodigingen rond. Dat is pas teamwork!

Techniek met een toefje vrolijkheid

Techniek met een toefje vrolijkheid

Tanis Food Tec ontwikkelt al 25 jaar maatwerk productielijnen voor zoetwaren-, koek- en zuivelfabrikanten. Bij zo’n jubileum hoort natuurlijk een taartje!

Je krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk. Dit visitekaartje heeft een extra flap, die bij het omvouwen de contactgegevens en eindproducten onthult. Door de flap helemaal door te vouwen naar de achterkant, blijven de contactgegevens ook zichtbaar als het kaartje in een bewaarmapje zit.

Vouwen maar!

Vouwen maar!

Leporello is de benaming van drukwerk dat in meerdere slagen zig-zag is gevouwen. Dat kan variëren van enkele tot, in dit geval, 26(!) vouwen voor een stalenkaart voor Desso / Tarkett waarin zachte en harde vloeren gecombineerd worden. Als we dan een gedrukt exemplaar ontvangen waar alle foto’s en ingeplakte stalen op de juiste positie zitten, zijn we daar dan ook best een beetje trots op!