IJzersterk zwart

IJzersterk zwart

Marco googlede naar een reclamebureau en vond ons. Voor een nieuwe folder en een nieuwe website voor zijn specialistische metaalbewerkingsbedrijf. Want beide communicatiemiddelen vertellen niet meer het verhaal van nu. ‘Maar ik wil geen nieuw logo’, aldus Marco. Nou, dat zullen we nog wel eens zien.

Voor alles behalve de bouw
RVS, aluminium en staal; Marco Metaal verwerkt het op allerlei manieren en voor allerlei toepassingen. Van speeltoestellen en traphekken tot complete conserveringswagens voor brugonderhoud. ‘En natuurlijk ook staalconstructies voor de bouw’, voegden wij toe. Het logo liet immers prominent de veelgebruikte H-balk zien. ‘Nou nee, eigenlijk niet’, reageerde Marco.
Aangezien een logo zegt waar je voor staat, was hij er direct van overtuigd dat een nieuw logo een betere basis is voor zijn communicatiemiddelen.

IJzersterk en nauwkeurig
De nieuwe huisstijl wordt sterker door het zwart een hoofdrol te geven. Marco Metaal bekijkt elk project – klein en groot – vanuit een nieuwe invalshoek. Het logo geeft de creativiteit in oplossingen weer en de precisie waarmee opdrachten uitgevoerd worden.
Een deel van de communicatie-uitingen van Marco Metaal dragen inmiddels de nieuwe huisstijl.
De komende tijd werken we onder andere aan de invulling van de nieuwe website. Het ontwerp is er al!

Een eerlijk verhaal

Een eerlijk verhaal

Goed eten begint met een goede voorbereiding

Aan tafel. Voor een goed gesprek over de communicatiemiddelen van het altijd innoverende Henri. Aanleiding waren de uitbreiding van het smakelijke assortiment maaltijden, sauzen en soepen én de vernieuwde proefruimte. Alles mag net even frisser, sfeervoller, inspirerender. De beste gerechten vragen om verse, natuurlijke ingrediënten en een even ambachtelijke als liefdevolle bereiding, en dat mag gezien en verteld worden.

Eenheid door verscheidenheid 

We kozen voor persoonlijke typografie en heldere beelden met oog voor detail. De sfeerimpressiesgeven de gerechten de hoofdrol die ze verdienen. Het bourgondische rood maakte plaats voor een fris kleurpalet dat moeiteloos aansluit bij de wereldgerechten. We struinden door textiel- en papierstalen om de recepten visueel te ondersteunen. Als het even kan, laat Henri met tips, verhalen en filmpjes je kennismaken met de wereld achter hun gebruikte ingrediënten. Storytelling! Met dit totaal aan huisstijlelementen kunnen we jarenlang makkelijk en effectief aan blijven sluiten bij de foodtrends en de nieuwe producten van Henri!

2d finalist bij ontwerpwedstrijd

2d finalist bij ontwerpwedstrijd

Dat onze stageopdrachten heel effectief kunnen zijn, blijkt onder andere uit onze plaats in de finale van de ontwerpwedstrijd voor een twitterpagina voor @de_ondernemer. Uit de vele inzendingen voor het ontwerp van de Twitterpagina, de #dOcontest, heeft De Ondernemer vijf finalisten gekozen. 2d zit daar bij! Goed gedaan Charlotte (en natuurlijk haar begeleiders)! Op dit moment staan we met maar liefst 43% van de stemmen bovenaan. Aan u het laatste woord: stem mee op de achtergrond die u het mooist vindt.

Het perfecte plaatje voor Doc my Day

Het perfecte plaatje voor Doc my Day

Beelden en films behoren een unieke reflectie te zijn van de mensen waarover en waarvoor ze gemaakt worden. Vindt Marcello Klaase. Wij zijn het helemaal met hem eens.Voor zijn filmbedrijf ontwikkelden we de naam en de meerkleurige huisstijl. Onder de naam Doc my Day verbeeldt hij nu voor bruidsparen hun droomdag. Met een persoonlijke en levendige herinnering als resultaat. Een perfect plaatje voor Doc my Day, een perfect plaatje voor de bruidsparen.