Basis voor alle uitingen

Basis voor alle uitingen

Bedrijvenpark Medel in Tiel bestaat al meer dan 15 jaar. Door de succesvolle combinatie van gunstige ligging en flexibele verkaveling is het een aantrekkelijke locatie voor grote en kleine ondernemingen.
We ontwierpen een nieuw logo dat symbool staat voor de diverse kavelgroottes die met elkaar de “M” van Medel vormen. De logovorm werd de basis voor alle uitingen, van visitekaartje tot brochure, van omslagmap tot website.

Nieuwe oogst

Nieuwe oogst

Voor biologisch akkerbouwbedrijf Van Woerden Flevo is duurzaamheid een kernbegrip. Biologische wortelen, uien en aardappelen zijn het jaar rond leverbaar. Met de komst van een nieuwe generatie is een nieuwe huisstijl een feit. Puur, authentiek, duurzaam. Een huisstijl die de ambitieuze doelstellingen ondersteunt. Met structuur en eenheid in de hutspot van verschillende logo’s en bedrijfsgegevens. Tijd voor de volgende oogst!

Probleemoplossende bewegwijzeringen

Probleemoplossende bewegwijzeringen

All American Imports, Landcruiser Adventure en Wartime Relics hebben veel gemeen. De belangrijkste overeenkomst is dat alles er draait om de passie voor bijzondere voertuigen. Bedenk daarbij dat ze naast elkaar gevestigd zijn en je begrijpt dat het er een komen en gaan is van auto’s.
Tel daarbij op dat een van de ingangen wat verscholen ligt en ongewenste situaties zijn een feit. Hoe maak je bezoekers direct duidelijk waar ze moeten én mogen zijn, zonder dat ze hinder ondervinden van elkaar?

 

We inventariseerden de wensen en de mogelijkheden. We maakte een ontwerp waarbij de 3 bedrijven zich met diverse beletteringen en bewegwijzeringen in de juiste verhouding presenteren. Met respect voor ieders herkenbare identiteit en eigenheid, maar wel met een zichtbare link door voor gelijke stijlelementen in de beletteringen te kiezen.

De combinatie van beletteringen zorgt voor een goede herkenbaarheid van de bedrijven en voorkomt veel ongewenste en onveilige situaties rondom de bedrijfspanden. Door de bewegwijzeringen, gevel- en raambeletteringen aan te vullen met diverse opvallende beletteringen op de bestrating weten bezoekers nu snel de weg te vinden. Zonder dat geparkeerde auto’s de werkstroom storen of bezoekers ongewenst – en dus onveilig – de werkplaats betreden.

 

Techniek met een toefje vrolijkheid

Techniek met een toefje vrolijkheid

Tanis Food Tec ontwikkelt al 25 jaar maatwerk productielijnen voor zoetwaren-, koek- en zuivelfabrikanten. Bij zo’n jubileum hoort natuurlijk een taartje!

Je krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk. Dit visitekaartje heeft een extra flap, die bij het omvouwen de contactgegevens en eindproducten onthult. Door de flap helemaal door te vouwen naar de achterkant, blijven de contactgegevens ook zichtbaar als het kaartje in een bewaarmapje zit.

Energieke campagne

Energieke campagne

Betaalbaar wonen én energie besparen? Dat is waar de campagne ‘Groen is goed (te) doen’ van Casade om draait! We gingen we aan de slag met een logo en een krachtig beeld voor alle middelen. En daar kregen wij weer energie van!
Herkenbare campagnestijl
We ontwikkelden een krachtig campagnelogo dat makkelijk toepasbaar is op verschillende achtergronden. En om de herkenbaarheid nog verder te vergroten, maakten we een fototemplate zodat Casade iedere tijdlijnfoto op Facebook zelf kan voorzien van de campagnestijl. En dat is dan voor Casade weer goed te doen.
Opvallend campagnebeeld
Niet alleen is elke uiting – van website tot beachvlag – voorzien van de herkenbare huisstijl, we vertaalden ook de kern van de duurzame boodschap naar een opvallend campagnebeeld, toegepast in o.a. flyers en posters. Zo weet elke huurder van Casade hoe makkelijk ze groen kunnen doen.
Handige site Op de campagnesite lezen huurders van Casade o.a. hoe de actie werkt en hoe ze zich kunnen aanmelden als ambassadeur. De site werd door ons ontworpen en gebouwd. Dus als er iets verandert, dan is deze in een handomdraai door ons aangepast. Ook dát is goed (te) doen.
Rolande loopt voorop

Rolande loopt voorop

Suzanne en 2d studio in vorm kenden elkaar al van een eerdere aangename samenwerking, bij een andere opdrachtgever. Eeuwen geleden. ‘2d kan ons bij Rolande ook vast helpen met een toekomstgerichte promotie’, bedacht Suzanne. En jawel: na eerst een spoedklus afgerond te hebben, gingen we er eens goed voor zitten. Wij realiseerden in sneltreinvaart een nieuw logo en vertaalden de kern van de boodschap naar één krachtig beeld. Op de toekomst gericht. Stap voor stap rollen we nu de nieuwe visuele identiteit uit over allerlei media. Rolande loopt voorop en dat mag nu ook gezien worden!
Eigenwijze weekendliefde

Eigenwijze weekendliefde

Deseo vervaardigt de allerlekkerste dingen van chocolade. Oké. Wij zijn om. Maar wanneer je dan als chocolaterie voortaan ook speciaal brood en banket bakt, tijdelijk moeilijk bereikbaar bent én eigenwijze openingstijden hanteert, heb je wel wat uit te leggen.

Overzichtelijke boodschap
We zorgden voor een make-over van de huisstijl. Met opvallend kleurgebruik en rijke afbeeldingen. Met een helder onderschrift ‘chocolaterie | patisserie | boulangerie’ en overduidelijke openingstijden die benadrukt worden door de titel ‘lekker weekend’. Minimale informatie, maximaal resultaat. Het stoepbord houdt de zichtbaarheid van Deseo op peil, ondanks de tijdelijke wegomlegging.

De kracht van herhaling
De sterke basis kan toegepast worden waar nodig: als poster of facebook-bericht, als flyer of autobelettering, als verpakking of visitekaartje. Lekker weekend! Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.