Koperensemble van Marco Metaal

Koperensemble van Marco Metaal

Wij feliciteren Marco Metaal met hun koperen jubileum!⁠
Het stoere staal wordt ingeruild voor koper. Voor deze gelegenheid staken we de stoere medewerkers dan ook in het pak en creëerden zo hun eigen koperensemble. Genodigden ontvingen de uitnodiging per post, herinneringen en bevestigingen volgden per e-mail. Het jubileumlogo prijkt inmiddels op de facebookpagina van Marco Metaal.
Neem je even een kijkje?

Samen duurzaam de toekomst in

Samen duurzaam de toekomst in

BouwBewust ontzorgt organisaties bij milieubewust bouwen, o.a. met advies over zonne-energie, warmtepompen en CO2-neutraal bouwen. Ze denken hierbij in duurzame oplossingen, met een blik op de toekomst.
Vandaar dat je in het logo – naast een hart en een huis – een zandloper en een oneindigheidssymbool terugziet. Ook heel bewust!

 

Zorgvuldig gekozen kleurenpallet

Zorgvuldig gekozen kleurenpallet

Keuzes rondom een uitvaart liggen extra gevoelig. Dat komt ook tot uitdrukking in het zorgvuldig gekozen kleurenpallet voor de huisstijl van Intens uitvaarten. Dat laten we helemaal aansluiten bij de stijl van de locatie waar afscheid genomen kan worden. We ontwikkelden een logo dat in diverse kleurstellingen kan worden toegepast, en zo bruikbaar is op alle denkbare soorten ondergronden.

Nieuwe naam, nieuw logo!

Nieuwe naam, nieuw logo!

Joost Donders heeft hard gewerkt aan het assortiment en een overzichtelijke presentatie. En daar hoort een betere naam en een nieuwe huisstijl bij. De visitekaartjes, het briefpapier en de enveloppen voor Donders Catering zijn al klaar voor gebruik! De komende tijd gaan we ook de autobeletteringen, folders, prijslijsten en de website helemaal aanpassen aan de nieuwe stijl.

Stalenkaarten in een nieuw jasje

Stalenkaarten in een nieuw jasje

Sinds najaar 2018 worden de nieuwe Desso tapijtcollecties gelanceerd in een blauw jasje. De vertrouwde witte stalenkaarten maken langzamerhand plaats voor de blauwe van Tarkett.
Na de opmaak van de eerste 22 collecties beginnen we een beetje aan de nieuwe kleur te wennen.
De komende tijd bouwen we de rest van de 70 stalenkaarten om naar de nieuwe richtlijnen.

 

Moe’s

Moe’s

‘Goede voeding draagt heel direct bij aan de kwaliteit van leven. Vanuit die overtuiging ontwikkelde Amarant Puur Culinair smakelijke gerechten speciaal voor mensen met kauw- en slikproblemen’, aldus Marieke Lemmens-Winters. Van worstenbrood tot peperroomsaus, van volkoren sandwich tot aardbeien-peershake. Allemaal voedzaam, allemaal lekker en allemaal makkelijk eetbaar. Wij bedachten de (tekstueel aanpasbare) labels voor de verpakkingen én de naam Moe’s. Omdat eigenlijk niemand lekkerder kookt dan je eigen moe.

 

Daar is wel chocola van te maken!

Daar is wel chocola van te maken!

Wat zeg je? Geen chocola van te maken? Geen cake van te bakken? Zeker wel! Toen Rob ons vroeg om een passende huisstijl te maken voor zijn nieuwe bedrijf, waren we meteen enthousiast. Hij weet werkelijk álles als het gaat om chocola en bakkerijproducten en helpt organisaties met allerlei vraagstukken. De plus in het logo weerspiegelt de activiteiten van Rob bij een opdrachtgever: de verbindende rol, de toegevoegde waarde en het feit dat hij het onzichtbare zichtbaar maakt. Want ook (of juist!) wat je niet direct kunt zien, speelt immers vaak een belangrijke rol. Wat je doel ook is, Rob vindt de weg er naar toe!

Signing brandweerkazerne

Signing brandweerkazerne

Juli 1952. De brandweerkazerne in Kaatsheuvel wordt officieel geopend. De foto die toen van de brandweermannen gemaakt is, gebruiken we nu – 66 jaar later – voor de aankleding van dezelfde kazerne.

De kazerne is sinds kort in gebruik genomen door de ambtenaren van gemeente Loon op Zand. Ons ontwerp voor de decoratieve raamfolie op de plafondhoge glazen wanden biedt privacy, zonder al het zicht en licht te ontnemen. Rustige werkplekken en fascinerend zichtlijnen zijn het resultaat.
We realiseerden verder de bewegwijzeringen en ontwikkelden pictogrammen in lijn met de gemeentelijke huisstijl en met een link naar het historische gebruik. zodat iedereen precies weet waar hij moet zijn om plastic afval te deponeren, z’n jas op te hangen of de lift te nemen. Wat vind je ervan?