To infinity…and beyond!

To infinity…and beyond!

Equalit ondersteunt gemeenten met digitale oplossingen die bijdragen aan een betere dienstverlening aan burgers en bedrijven. Klinkt al niet zo simpel als je hoort over BAG, GEO-diensten, e-learning, audits en informatieveiligheid. Maar het wordt pas echt complex als je dan ook nog als organisatie, mét je deelnemende gemeenten, wil veranderen naar volledig werken in the Cloud. In minder dan twee jaar.

Deze Cloudreis heeft Equalit kort beschreven. Krachtig, maar niet erg aansprekend. ‘Hoe overtuigen we de deelnemers op een aansprekende manier van onze Cloudreis?’, vroeg Equalit ons.

We vertaalden de uitgangspunten in een aansprekende, verhalende infographic die je stap voor stap meeneemt op reis. Een heldere introductie, die eenvoudig uitbreidbaar is met alles wat ze onderweg tegenkomen. Want op zo’n uitdagende route, mag (en moet) je alles verwachten!

Met stip op 1

Met stip op 1

Bij de Koningsschool sta je met stip op 1. Daarom spelen stippen voortaan de hoofdrol in de communicatie. We bedachten samen een concept dat ze op allerlei manieren in kunnen zetten. Zo worden de stippen gebruikt voor quotes van kinderen op social media en in de folder en is er zelfs een character “Stippel” die kinderen in een filmpje vertelt over zijn eerste schooldag.

We zetten de knop om

We zetten de knop om

Een paar jaar geleden kreeg de site van Residentie Molenwijck al een make-over. Om er nóg meer resultaat uit te halen, hebben we aan alle knoppen gedraaid en hem verder geoptimaliseerd. Zo voegden we o.a. een sfeervolle video aan de homepage toe voor extra beleving, kan een bezoeker nog makkelijker een brochure downloaden of een afspraak maken en zijn de menustructuur en het contactformulier duidelijker gemaakt. Zodat een 70-plusser snel z’n weg vindt, de knop omzet en deze woonvorm gaat overwegen.

Bekijk de geoptimaliseerde website hier.

 

Sterke en stoere basis

Sterke en stoere basis

Neskrid biedt multifunctionele (orthopedische) oplossingen voor schoeisel. Nadat we met hun de gewenste uitgangspunten definieerden voor de merkstrategie zijn we aan de slag gegaan met de optimalisatie van de huisstijl. Het resultaat: een sterke basis voor de beeldtaal; de combinatie van de juiste huisstijlkleuren, logo’s, typografiën en patronen. Een klein deel daarvan zie je hier.

Dynamische identiteit

Dynamische identiteit

Y Smart Buildings ontwikkelt plannen voor intelligente gebouwentechniek. Zodat je raamverduistering automatisch omhoog gaat als het tijd is om op te staan en je koffiezetapparaat al begint te pruttelen nog voordat je beneden bent bijvoorbeeld. Plannen die op maat zijn gemaakt, volledig afgestemd op jouw ritme. Daar hoort een logo bij dat zich óók aanpast aan de situatie. Van stoer tot elegant, van technisch tot vrouwelijk, zonder aan herkenbaarheid te verliezen.

Smakelijke brochure

Smakelijke brochure

De corporate brochure die we maakten voor Tanis Food Tec Lelystad B.V. is letterlijk om van te smullen, al zeggen we het zelf. Met de machines van TFT maak je namelijk de knapperigste wafels, de luchtigste marshmallows en de lekkerste cupcakes. Al je zintuigen worden aangesproken. Dus zorgen we ervoor dat dat in de brochure ook gebeurt: je ziet de glinstering van de suikerkorrels op de spekjes, je ruikt de chocolade van de cupcake, je voelt de textuur van de wafels en je kunt zelfs een hele pagina opeten als je je echt niet meer kunt bedwingen.

Smakelijk lezen!

Productieproces in een nieuw jasje

Productieproces in een nieuw jasje

De uitgekiende mogelijkheden van rotatiegieten bij Roto-art zijn vaak onbekend. We keerden het productieproces en de producten binnenstebuiten en ontwikkelden een nieuwe campagne die meer laat zien dan gebruikelijk.
Roto-art presenteerde onlangs de voordelen van hun rotatiegiettechniek op de vakbeurs Kunststoffen2019 én deed dat meteen in een nieuw jasje.

 

Wereldwijd bereik

Wereldwijd bereik

Onze ontwerpen gaan soms de hele wereld over. Zoals die voor MB&D uit North Carolina. Vanuit hun deelname aan een beurs in Düsseldorf kwamen ze in aanraking met ons werk en … tada! Sindsdien vragen zij ons met regelmaat om o.a. de graphics voor hun stands te ontwerpen. Deze foto’s zijn van IBIE in Las Vegas. Volgende keer moeten we maar eens een locatiebezoek brengen…

 

Klaar voor de toekomst

Klaar voor de toekomst

In 2050 moeten alle gebouwen in Nederland CO2-neutraal zijn. Casade ontwikkelde een ambitieus duurzaamheidsbeleid om deze verandering volgens logische stappen aan te pakken. Via verschillende programma’s maken zij de komende jaren flinke stappen in het verduurzamen van de woningvoorraad in de gemeenten Dongen, Loon op Zand en Waalwijk. Het programma Dakenstroom maakt schuine daken klaar voor de toekomst. De daken werken mee aan een gezond klimaat door maximaal te isoleren, toekomstig onderhoud te verkleinen en collectief duurzame energie op te wekken. Wij zorgen voor de herkenbare identiteit van Dakenstroom, te beginnen met het logo.