Een eerlijk verhaal

Goed eten begint met een goede voorbereiding

Aan tafel. Voor een goed gesprek over de communicatiemiddelen van het altijd innoverende Henri. Aanleiding waren de uitbreiding van het smakelijke assortiment maaltijden, sauzen en soepen én de vernieuwde proefruimte. Alles mag net even frisser, sfeervoller, inspirerender. De beste gerechten vragen om verse, natuurlijke ingrediënten en een even ambachtelijke als liefdevolle bereiding, en dat mag gezien en verteld worden.

Eenheid door verscheidenheid 

We kozen voor persoonlijke typografie en heldere beelden met oog voor detail. De sfeerimpressiesgeven de gerechten de hoofdrol die ze verdienen. Het bourgondische rood maakte plaats voor een fris kleurpalet dat moeiteloos aansluit bij de wereldgerechten. We struinden door textiel- en papierstalen om de recepten visueel te ondersteunen. Als het even kan, laat Henri met tips, verhalen en filmpjes je kennismaken met de wereld achter hun gebruikte ingrediënten. Storytelling! Met dit totaal aan huisstijlelementen kunnen we jarenlang makkelijk en effectief aan blijven sluiten bij de foodtrends en de nieuwe producten van Henri!